Monday 9 January 2012

Teman, maafkan aku andainya saat pertemuan di alam kampus ini mewarkahkan seribu duka buat diri kalian. Aku cuba menjadi teman yg terbaik, tapi kadangkala aku tak mampu..aku sering ditinggalkan sendirian, terkapai-kapai..tanpa akar sokongan. Aku sedar diriku hanyalah insan yg kerdil, aku bangkit mencari silapku. Walau aku terpaksa sembunyikan warna hati...maafkan aku.

3 comments:

  1. setiap dari kita tak pernah lari dari melakukan kesilapan. andai "kalian" yg dimaksudkan itu salah seorangya adalah saya, berjuta kemaafan saya pohonkan. mungkin sepanjang mewarnai persahabatan ini saya ada melukakan perasaan kamu. semoga ukhuwah yg kita jalinkan hampir dua tahun ini berkekalan.amin..

    ReplyDelete
  2. kadang kala kita tak sedar apa yang kita lakukan akan membuatkan hati orang lain terluka..mohon maaf andai ada kesilapan yg ku lakukan.

    ReplyDelete
  3. dont be blame to yourself..'we' always beside of you....if each of our members do something that hurt you,just one simple thing that i want say..'forgiveness is the most beatiful things in friendship'
    :)

    ReplyDelete